Hej kören!

Tusen, tusen tack för konserten! Ni är en sån fruktansvärt bra kör! Ett enormt klipp i rösterna, varm klang och aldrig att ni tar några genvägar. Jag är så tacksam för er. Jag hoppas ni är superstolta över er själva! Jag är det. Så fort inspelningarna blir klara så informerar jag så vi kan lyssna!

Tusen tack till er i arbetsgruppen: Maj, Wilma, Ulrica, Carina, Lisa och Lena. Det ni gör för kören är helt ovärderligt!

Det känns lite konstigt att tänka på hösten redan, men vi börjar den 2 september kl 18-20 i Katarina södra skola som vanligt. I höst har vi HedvigPuls att se fram emot. Det blir den 27 november i Hedvig Eleonora kyrka vid Östermalms torg. Vi kommer att sjunga Veronica Maggio-låtar, ska bli jättekul! Jag kommer med en mer detaljerad plan för hösten lite senare, men vi kommer att ha 11 onsdagsrep före HedvigPuls. Det blir stämrep för st D den 10 oktober kl 10-12 och st C kl 13-15 den 10 oktober. Stämrep för st B den 17 oktober kl 10-12 och st A kl 13-15 den 17 oktober. Skriv gärna in de här datumen i kalendern redan nu! Efter HedvigPuls fortsätter terminen med några rep och förutom Maggio kommer vi sjunga andra bra låtar också. Och förbereda för nästa år som är 10årsjubileumsår!

Om du vill vara med i höst, maila ja till astrid@sangbolaget.com senast den 31 juli. Om du inte vill vara med behöver du inte göra något. När du mailat ja har du 14 dagars ångerrätt. Sen behöver köravgiften betalas även om du senare upptäcker att du inte kan vara med som tänkt. Undantag är sjukdom styrkt med intyg. Och vill du inte få fler nyhetsbrev från kören, avsluta prenumerationen via länken längst ner i mailet.

Och så jag vill bara önska dig en jättefin sommar! Hoppas den blir precis som du vill!

Cecilia

glad

Till medlemssidorna
Repschema och konsertinfo
Ladda ner noter
Musikspelaren
Rättningslistan
Mejllistan och senaste utskicken

Avsluta prenumeration   |   Hantera din prenumeration   |   Visa online