|
Hej kören!
Tusen tack för igår! Ni är så duktiga! Nu blir det sista rycket att kolla in det som eventuellt inte sitter, någon text här, någon ton där, så vi bara kan ha jättekul på söndag! Kolla gärna igenom konsertprogrammet så du vet när du ska flytta dig från en plats till en annan. Vi kommer att göra slutliga uppställningen på plats och Ulrica och Lena kommer att hjälpa till så att alla syns och ser.
Det har dykt upp biljettförsäljning i eventet och jag har skrivit där att vi inte säljer biljetter på öppna sidan. Det har tyvärr hänt att folk har lurats tidigare och säljer biljetter som inte finns. Jag vet inte om just den här försäljaren verkligen har biljetter att sälja, men var superförsiktiga med det och säg gärna till mig om ni ser att det dyker upp fler som vill sälja på öppna sidan. För säkerhets skull säljer vi enbart till varandra i fb-gruppen eller om ni köper av varandra på annat sätt så vi verkligen vet att biljetterna finns. Ha några härliga dagar nu i solen så ses vi på söndag!!
Cecilia |