Hej!

Minikonserten den 12 juni, någon mer i st C som kan vara med? Hör av er direkt till Nina nina.s.elmi@gmail.com eller skriv i inlägget i fb-gruppen senast i morgon tisdag. 

På onsdag, långrep kl 18 till max kl 21. Kan vara bra att ta med en frukt eller en macka. Vi ses!

Cecilia

Till medlemssidorna
Repschema och konsertinfo
Ladda ner noter
Musikspelaren
Rättningslistan
Mejllistan och senaste utskicken

Avsluta prenumeration   |   Hantera din prenumeration   |   Visa online