|
Hej!
Minikonserten den 12 juni, någon mer i st C som kan vara med? Hör av er direkt till Nina nina.s.elmi@gmail.com eller skriv i inlägget i fb-gruppen senast i morgon tisdag.
På onsdag, långrep kl 18 till max kl 21. Kan vara bra att ta med en frukt eller en macka. Vi ses!
Cecilia |